Grafický manuál

Vizuální příručka pro vaši značku

Vizuální příručka pro vaši značku

article.mainimg-alt

Grafický manuál je klíč ke konzistentní prezentaci vaší značky.

Aby byla značka konzistentní, je nezbytné mít definovaný grafický manuál. Někdy se můžete také setkat s termínem logomanuál. Tento důležitý dokument vymezuje způsoby používání loga a dalších prvků vizuální identity. Slouží jako vodítko pro grafiky, marketingové týmy a další zaměstnance nebo externí pracovníky, kteří se podílejí na prezentaci vaší značky.

Nejnovější reference

Kampus Bistro - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Kampus Bistro

Vizuální identita, redesign webu, tiskoviny

Vlastivědné muzeum Olomouc - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Vlastivědné muzeum Olomouc

Vizuální identita

Čokoláda Rum & Rozinky - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Čokoláda Rum & Rozinky

Obalový design

Koulier - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Koulier

Vizuální identita & obaly

Zámek Loučeň - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Zámek Loučeň

Redesign vizuální identity

Deso - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Deso

Vizuální identita

Carla Cream - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Carla Cream

Obalový design

Vánoční speciály Clock - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Vánoční speciály Clock

Design etiket

15

členů týmu

10

let na trhu

40

vytvořených značek

Proč je důležité mít grafický manuál?

Pomocí grafického manuálu zamezíte nechtěné kreativitě a znehodnocení vaší značky neautorizovaným použitím. Definování správného používání vizuální identity vám pomůže udržet kontrolu nad tím, jak je značka prezentována. Máte jasnou příručku pro práci s logem, kterou můžete sdílet se svým týmem, agenturou nebo médii. To usnadňuje komunikaci a zajišťuje, že vaše značka je správně interpretována.

Flexibilita a rozšiřitelnost

Při tvorbě grafického manuálu se zaměřujeme na současné potřeby, ale také předvídáme budoucí rozšíření a růst vaší značky. Bereme v úvahu různé formáty a prostředí, ve kterých vaše značka může působit, a zajistíme, že grafický manuál bude obsahovat všechny potřebné varianty loga a vizuálních prvků.

Vzory propagačních materiálů

Grafický manuál, od nás není pouze o pravidlech pro používání loga. Vytvoříme vám vzory propagačních materiálů a tiskovin, které slouží jako inspirace a ukázky správného použití grafických prvků. Tyto vzory zahrnují například vizitky, letáky, bannerové reklamy a podobně.

Dodělání logomanuálu

Pokyny pro práci s logem byste měli získat nebo vytvořit již při návrhu loga. V případě, že již máte logo, ale chybí vám k němu profesionálně zpracovaný logomanuál nebo vizuální identita, nemusíte si zoufat. Dokážeme vám vytvořit logomanuál k vašemu již existujícímu logu.

Co si dál přečíst