Základní tvary nového loga
Hlavní pojítko mezi značkami (muzeum, zámek, arboretum) je písmeno M, které je obsaženo ve všech názvech. Tvarově navazuje na jednotlivé stavby v rámci projektů (okna s oblouky a stěny). Při návrhu jsme využili osvědčené strategie, kdy si hrajeme s typografií, kterou tvarově upravujeme tak, aby byla originální a nezaměnitelná. To říká nový směr objevování a poznání.
Upravené písmo
Úpravou písma Bely Display jsme vytvořili rozpoznávací signature prvek, který se používá v rámci celé identity. Využitím tohoto písma v nadpisech tak každý materiál dostane punc originality.
Barevnost
Barevně nová identita navazuje na základní barvy identity města Olomouc, které jsme upravili do jemnější červené barvy, skrze příjemné růžové tóny. Barevnost tedy není příliš agresivní a působí příjemně. Její složení je vhodné jak pro tištěnou, tak on-line komunikaci. Zároveň má tato barva zástupce ve fólích Oracal a tak se může použít pro různé polepy oken, aut, či jiné aplikace.
Autorské ilustrace
Jako doplňkovou komunikaci celého brandu, jsme nakreslili autorské ilustrace budov, které se používají jako grafický doplněk v rámci celé identity.
Design tiskovin a merchandise
Design webových stránek
Co říká klient
“Nový vizuální styl muzea splnil má očekávání. Je výrazný a snadno zapamatovatelný. Jeho obrovskou výhodou je variabilita, v případě potřeby dovoluje nekonečně rozšiřovat škálu značek pro naše jednotlivé subjekty. Umožňuje také bezproblémovou aplikaci v tištěné i digitální verzi.”
Jakub Ráliš | ředitel muzea