Vytvoření firemních účtů není žádná věda, ale jejich nastavení a správa má velký vliv na důvěryhodnost a dohledatelnost Vaší firmy. Zároveň většina firemních účtů obsahuje šikovné nástroje pro podporu prodeje nebo budování značky.
Firemní profil na Googlu a Seznamu
Profil na Googlu zvyšuje důvěryhodnost Vaší firmy. Zároveň se může Váš firemní profil zobrazit ve výsledcích vyhledávání a při hledání v mapách. Tento profil obsahuje základní informace, kdo jste, co děláte, kde sídlíte, jakou máte provozní dobu a podobně. Navíc ho můžete doplnit o fotografie, popis nabídek a další informace, které jsou užitečné pro Vaše zákazníky. Velice důležitou funkcí jsou potom recenze od Vašich zákazníků.
Firemní profily na Googlu nebo Seznamu jsou veřejně dostupnou vizitkou Vaší firmy. Pokud je správně nastavíte, nevyžadují časté aktualizace, nicméně při jakékoli změně například adresy prodejny, změny provozní doby a podobně, na ně nesmíte zapomenout.
Google nástroje
Google zároveň nabízí zdarma obrovské množství nástrojů, díky kterým získáte důležité informace o návštěvnících Vašeho webu. Při správné analýze dat z těchto nástrojů zjistíte například, jak se dostali na Váš web, kolik času tam strávili, jaké stránky jsou nejnavštěvovanější a spoustu dalších užitečných údajů, které můžete využít ke zlepšení webu a zefektivnění marketingu. Jsou to například Google Analytics nebo Google Search Console.
Sociální sítě
Firemní profily na Facebooku a dalších sítích jako LinkedIn, Youtube nebo Twitter, umožňují nejen budování důvěryhodnosti, ale také vztahu se zákazníky a mohou být dobrým komunikačním i prodejním kanálem. Umožňují předávání informací o produktech a speciálních nabídkách, prodej výrobků, komunikaci se zákazníky a využití mnoha dalších nástrojů pro podporu prodeje a marketingu.
Pokud chcete mít jistotu, že budou Vaše firemní profily a analytické nástroje správně nastavené nebo hledáte někoho na jejich kompletní správu, jsme tu pro Vás.