Tabulkové čokolády Carla

Redesign obalu

Tabulkové čokolády Carla

Co si vybavíte jako první, když se řekne čokoláda? Pro nás je to tabulka čokolády, jejíž kousky se vám rozplynou na jazyku. Náš dlouholetý klient výrobce čokolády Carla ze Dvora Králové nad Labem má svou sérii tabulkových čokolád, kterou s neměnným designem prezentovala na pultech prodejen přes 10 let kdy letos Carla zahájila transformaci značky u které jsme nesměli chybět.

  • Analýza zákazníků a konkurence
  • Skicy a koncepty
  • Ověření designu průzkumem veřejnosti
  • Tisková data + 3D rendery

#obalovydesign #grafika #obalověřenýprůzkumem

Návrhy tabulkových čokolád Carla - mléčná, hořká, s oříškem. Design obalů Ler studio. Package design.

 

Jaký byl důvod k redesignu?

Hlavní požadavek na redesign tabulkových čokolád byl, abychom postupně sjednotili design s ostatními výrobky značky a také eliminovali komunikační problémy obalu, jako například původ výrobce.

Co jsme museli vyřešit:

  • Roztříštěný design produktů, kvůli kterému je problematické čokolády v regálech obchodů najít.
  • Značka má celkově nízkou znalost a současné řešení obalů ji stále tříští.
  • Produkty se navzájem nepodporují v prodejích.
  • Nedostatečně je komunikována česká kvalita produktu. Podle průzkumů lidé na první pohled neví, že se jedná o český výrobek.

 

Návrhy tabulkových čokolád Carla - mléčná, hořká, s oříškem. Design obalů Ler studio. Package design.

 

Tvorba obalu na základě průzkumu veřejnosti

Nechali jsme si ve spolupráci se společností Stemmark vypracovat průzkum koncových spotřebitelů, milovníků čokolády. Výsledky průzkumu nám ukázaly několik cest, kam design vést, a proto vzniklo hned několik koncepčních návrhů. Tyto návrhy jsme následně zařadili do dalšího preferenčního průzkumu, ze kterého nám od zákazníků vyšlo jasné sdělení, jak by měla vypadat čokoláda, kterou by si koupilo 86 % zákazníků.

Čeho jsme tak dosáhli

  • Finálně vybraný design tabulkových čokolád se líbí 86 % dotázaných. Celkově tedy víc než současné designy.
  • Nejvíce upoutá obrázek, následně logo a barva - toto pořadí má za cíl, aby se zákazník co nejrychleji dozvěděl, co kupuje a od jaké značky.
  • Cílení je optimalizováno na 60 % na ženy a 40 % na muže ve všech ekonomických zastoupeních.

Obalový design tabulkových čokolád Carla. Grafické studio Ler.
Obalový design tabulkových čokolád Carla. Grafické studio Ler.

Přečtěte si článek, jak jsme postupovali

 

 

Vývoj jednotlivých konceptů

Další reference

Květinářství Bodlák - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Květinářství Bodlák

Vizuální identita

BeerSport aplikace - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

BeerSport aplikace

Design identity & webových stránek

Čokoláda Rum & Rozinky - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Čokoláda Rum & Rozinky

Obalový design

Carla Cream - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Carla Cream

Obalový design