Jaký byl důvod k redesignu?
Hlavní požadavek na redesign tabulkových čokolád byl, abychom postupně sjednotili design s ostatními výrobky značky a také eliminovali komunikační problémy obalu, jako například původ výrobce.
Co jsme museli vyřešit:
- Roztříštěný design produktů, kvůli kterému je problematické čokolády v regálech obchodů najít.
- Značka má celkově nízkou znalost a současné řešení obalů ji stále tříští.
- Produkty se navzájem nepodporují v prodejích.
- Nedostatečně je komunikována česká kvalita produktu. Podle průzkumů lidé na první pohled neví, že se jedná o český výrobek.
Tvorba obalu na základě průzkumu veřejnosti
Nechali jsme si ve spolupráci se společností Stemmark vypracovat průzkum koncových spotřebitelů, milovníků čokolády. Výsledky průzkumu nám ukázaly několik cest, kam design vést, a proto vzniklo hned několik koncepčních návrhů. Tyto návrhy jsme následně zařadili do dalšího preferenčního průzkumu, ze kterého nám od zákazníků vyšlo jasné sdělení, jak by měla vypadat čokoláda, kterou by si koupilo 86 % zákazníků.
Čeho jsme tak dosáhli
- Finálně vybraný design tabulkových čokolád se líbí 86 % dotázaných. Celkově tedy víc než současné designy.
- Nejvíce upoutá obrázek, následně logo a barva - toto pořadí má za cíl, aby se zákazník co nejrychleji dozvěděl, co kupuje a od jaké značky.
- Cílení je optimalizováno na 60 % na ženy a 40 % na muže ve všech ekonomických zastoupeních.
Přečtěte si článek, jak jsme postupovali