Začátek spolupráce
Provedli jsme audit webových stránek a pozice značky na internetu. Důvěra kolem těžby kryptoměn je hodně nalomená kvůli velkému množství falešných webů a podvodným praktikám. Zjistili jsme, že současná webová prezentace nepůsobí důvěryhodně a opírá se hlavně o články, které o 2Bmineru píší různá média. Navrhli jsme tedy komplexní refresh brandu a všech on-line nástrojů.
Vizuální identita
Jako signature vizuály jsme použili tónované fotografie, které jsou doplněné o prvky s tematikou těžby kryptoměn. Můžeme tak vidět těžební stroje nebo sochu s Bitcoin brýlemi. Žlutá barva byla již definovaná a nám se do problematiky těžby kryptoměn hodí, protože Bitcoinu se říká - digitální zlato.

Webové stránky na míru
Už od začátku jsme věděli, že se musíme zaměřit na budování důvěry ve značku. 2Bminer je na trhu teprve několik let a velkou část svého byznysu provozuje v zahraničí a to kvůli výhodnějším podmínkám pro své klienty. Celou koncepci webu jsme tedy stavěli tak, aby graficky působila sebevědomě a uživatel našel všechny odpovědi na své otázky. Naprostá transparentnost, to je základní kámen komunikace nového webu.

Na stránkách najdou uživatelé všechny potřebné informace o strojích, rozmístění hostingových center a také informace o tom, jak celý 2Bminer funguje.


Unikátní e-shop
Jedinečnou sekcí na webu je e-shop, kdy si můžete rovnou zakoupit libovolný počet těžebních strojů. Celé řešení je ale trochu jiné, než jsme zvyklí ze standardních e-shopů. Zde je potřeba, aby uživatel podepsal potřebné dokumenty a se strojem nakoupil také elektřinu. Pro podpis dokumentů jsme integrovali aplikaci Signi. Celý proces je jednoduchý a zvládne ho každý z pohodlí domova. Součástí systému jsou také věrnostní a obchodní kódy, které může uživatel uplatnit při nákupu.

.
Jazyková výzva
Aby toho nebylo málo, museli jsme celý web připravit do arabštiny, která se ale čte zprava doleva. Pro tento účel jsme využili překladatelské centrum a určitou vývojářskou metodu, která nám to umožnila.

Online marketing
Navrhli jsme komplexní marketingovou strategii, která zahrnovala obsahový marketing, výkonnostní marketing a optimalizaci webových stránek pro lepší umístění ve vyhledávačích.
Vytvořili jsme kvalitní obsah webových stránek s důrazem na relevantní klíčová slova a preference cílové skupiny, abychom získávali organickou návštěvnost. Díky tomu se nám povedlo během 3 měsíců dostat webové stránky na první pozice ve vyhledávačích. Pro rychlejší získání návštěvnosti a poptávek jsme se zaměřili hned po spuštění webu na výkonnostní marketing pomocí Google Ads a Sklik.

1980 %
Nárust organické návštěvnosti
1
Pozice ve vyhledávání na vybraná klíčová slova
2 měsíce
Tak dlouho nám stačilo, aby se klientovi vrátila investice.
Co říká klient
“Do spolupráce s Lerem jsme šli s tím, že potřebujeme zvýšit povědomí o naší firmě na internetu. Navrhli zajímavé řešení webu a když jsme si jejich schopnosti ověřili, rozjeli jsme další aktivity. Nejvíce si ceníme jejich přístupu a inovací, se kterými přichází.”
Jakub Hlavenka | jednatel