Co znamená

STDC framework

STDC framework

Marketingová strategie popisující 4 roky, kterými si uživatel musí projít, pro to aby se stal kvalitním zákazníkem

SEE – První moment, kdy se Váš budoucí klient setká s Vaší značkou. Moment, kdy UVIDÍ Vaši zančku poprvé. To, jak na něj zapůsobíte, jak budete komunikovat, na kterých místech se s ním setkáte, to vše za Vás vyřeší tato část strategie.

THINK – Chvíle, ve které začne uvažovat nad zakoupením Vaší služby/Vašeho produktu. Jaké jsou faktory, které mu pomůžou udělat to zásadní rozhodnutí? Co ho přesvědčí k nákupu? To jsou všechno části, kterými se zabývá druhá část strategie - "think". Jsou to texty, tlačítka a další obsahové možnosti, co přesvědčují/nabízí nákup.

DO – nákup, objednávka, odeslání formuláře, zjednodušeně řečeno - KONVERZE

CARE – Nejdůležitější část pro udržení spokojeného zákazníka, část, na kterou se velmi často zapomíná. Péče o zákazníka je klíčová pro jeho další nákup, někdy pomůže sleva, newsletter, nebo Know-how. Na druhou stranu, čím více originální tím lepší. Například dárek k narozeninám, kytka k výročí svatby nebo něco úplně jiného co se váže k vašemu Brandu. Bod Care je věc, kterou zákazník získá a NEčeká, že ji dostane.

Čím více propracovaná strategie je, tím pravděpodobněji budete mít kvalitní a spokojené zákazníky.