Zadání od klienta
Když k nám klient poprvé dorazil a představil svou vizi expanze do Česka, měli jsme trochu obavu o výkon kampaní. Proto jsme přišli s vlastním řešením, které odráží smýšlení Čechů a reflektuje jejich potřeby.
Webová stránka jako nástroj pro konverze
Jedna z prvních změn, kterou jsme provedli, byl redesign webové prezentace, který původně měl běžet na Wordpress šabloně. Ta působila zastarale a vytvářela v uživateli pocit, že se nejedná o seriózní firmu. Vzhledem k rozpočtu jsme vytvořili budget web na míru s ideou, že ho budeme do budoucna rozvíjet.


Nastavení on-line marketingu
U nového portálu jsme věděli, že jediní návštěvníci, které přivedeme na web, budou z PPC reklamy. Nastavili jsme jednoduchý sales funnel a udělali analýzu konkurenčních portálů.
Vzhledem k rozpočtu jsme zvolili pouze kanály Google a Seznam. Reklamy jsou převážně frázové a zacílené na nejrůznější výrazy, jako jsou například: „Auto z dovozu“, „Dovoz auta z Německa“, „Dovoz auta z Polska“ apod. Velice se nám osvědčily responzivní reklamy Googlu.
+183 %
Prokliky 2020/2021
4
Regiony ve správě
+196 %
Konverze 2020/2021
Výsledky
Standardně dáváme klientům testovací a optimalizační dobu 3 měsíce. V tomto případě se nám povedlo reklamy dostat do zisku již po 14 dnech. Fantastické bylo, že v letošním roce se nám povedlo splnit plán kampaní již v polovině roku a museli jsme z kapacitních důvodů společnosti omezit náklady na reklamu. A to bez navýšení rozpočtu na reklamu.
Tyto výsledky nadchly klienta natolik, že nám svěřil další lokality pro expanzi. Děkujeme za důvěru!