SEO analýza a optimalizace

Nebude nic platné, když budete mít nejlepší produkty v kraji nebo nejkrásnější webové stránky, pokud se Váš web nebude ve výsledcích vyhledávání zobrazovat dostatečně vysoko, tedy před konkurencí. SEO je zjednodušeně optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Pomocí auditu webu a následné optimalizaci se dostanete na přední příčky ve výsledcích vyhledávání a přivedete tak mnohem více návštěvníků na svůj web.

AppBlock - Digitální a grafická agentura Lerstudio Hradec Králové, Pardubice
Babolat - Digitální a grafická agentura Lerstudio Hradec Králové, Pardubice
Forjoy - Digitální a grafická agentura Lerstudio Hradec Králové, Pardubice

Jak to funguje?

Roboti vyhledávačů neustále procházejí miliony webových stránek a jejich cílem je, aby se uživatelům na konkrétní klíčová slova nebo vyhledávací fráze zobrazovali ty nejrelevantnější informace. Vyhledávače používají k hodnocení webových stránek složité algoritmy s několika stovkami parametrů. Čím kvalitnější webové stránky, z technického a obsahového pohledu, vyhledávačům nabídnete, tím lepší pozice ve vyhledávání obsadíte.

 

Audit webu

Aby bylo možné optimalizovat webové stránky pro vyhledávače, je nutné nejprve provést detailní analýzu technického stavu, struktury a obsahu webu. K tomu se využívá řada analytických nástrojů a postupů, které odhalí všechny překážky. Následně pomocí hloubkové analýzy klíčových slov získáme základní soubor dat pro optimalizaci webu z pohledu obsahu.

Je možné zjistit aktuální pozici Vašeho webu oproti konkurenci, jaké vyhledávací dotazy přivádí návštěvníky na web, zda jsou používaná klíčová slova relevantní a přivádí ty správné zákazníky. Na základě těchto údajů pak můžete provést úpravu webu tak, aby se zobrazoval ve výsledcích vyhledávání na lepších pozicích. Výsledkem auditu je soubor informací a doporučení, které je nutné povést, aby web dosahoval lepších výsledků.

 

SEO OPTIMALIZACE

Audit webu je zásadní, ale pouze přípravnou fází SEO optimalizace webu. Se všemi technickými problémy a doporučeními Vám dokážeme pomoci. Najdeme a doporučíme, jaká slova a fráze je vhodné používat v textech na webu nebo článcích na blogu. Čím lépe budete mít nastavená klíčová slova, tím méně finančních prostředků budete muset investovat do dalších marketingových kanálů jako PPC reklam a na Váš web bude přicházet více návštěvníků z organického vyhledávání.

Zjistit více o PPC reklamách.

Práce s obsahem na webu není jednorázová záležitost. Při vytváření jakékoli nové stránky, kategorie produktů nebo článku na blogu je nutné dodržovat určitá pravidla, která ovlivňují pozici Vašeho webu ve vyhledávání.

Pokud se nechcete trápit s vytvářením vhodného obsahu, svěřte ho nám.