Modernizace loga a webu
Nejdříve jsme se zaměřili na redesign loga. Původní logo mělo omezené možnosti použití a působilo zastarale. Nový design je moderní, flexibilní a zdůrazňuje podstatu značky.
Na webových stránkách jsme chtěli vytvořit uživatelsky zajímavé a především funkční prostředí pro všechny skupiny potencionálních zákazníků. Můžete si vybírat ze široké nabídky skladových aut, prohlédnout již prodané vozy nebo pomocí jednoduchého poptávkového formuláře rovnou odeslat poptávku na svého vysněného veterána.

Poptávkový formulář
Hlavním cílem webových stránek je sbírání poptávek, proto jsme věnovali velkou pozornost zjednodušení procesu odeslání poptávky, ať už se jedná o veterána skladem nebo dovoz na zakázku.
V prvním případě, při procházení detailu nabídky konkrétního vozu, stačí zadat email, telefonní číslo a je hotovo. Pokud chcete, aby vám bratři Trucové našli a dovezli vysněný model, který nemají aktuálně v nabídce, můžete využít poptávkový formulář. Tam zadáte značku, model, ročník, případně nějaké specifické požadavky na cenu, stav a podobně. Formulář také umožňuje poptat více modelů najednou, pokud si ještě nejste jistí finálním výběrem.


Optimalizace pro vyhledávače (SEO)
Posledním, ale rovněž zásadním bodem redesignu webu, byla jeho optimalizace, a to jak po technické stránce, tak z pohledu obsahu. Webové stránky obsahují velký počet obrázků, takže abychom zachovali dobrou rychlost načítání, provedli jsme řadu technických vylepšení, které automaticky optimalizují obrázky na vhodný formát a rozlišení. Kladli jsme také důraz na optimalizaci textů a meta dat na základě podrobné analýzy klíčových slov.
Čeho jsme dosáhli
Výsledek je takový, že z webových stránek nyní přicházejí relevantní poptávky organicky a v takovém počtu, že není nutné investovat do placených reklamních kampaní. Na cílová klíčová slova se web zobrazuje na prvních pozicích výsledků vyhledávání a díky kvalitnímu UX je procento okamžitého opuštění pod 30%. Jsme hrdí, že jsme mohli na tomto projektu pracovat a naše práce přinesla klientovi nejen modernizaci jeho webové prezentace, ale také dlouhodobý přísun poptávek bez nutnosti další investice do marketingu.
- Desítky poptávekkaždý týden
- - 30 %okamžité opuštění stránky