Veteráni na Truc

Redesign webu a brandu

Veteráni na Truc

Když náš oslovili bratři Trucové, zda dokážeme zlepšit jejich online komunikaci, měli jsme obrovskou radost. Ler.studio je plné nadšenců do aut a práce na takových projektech nás nesmírně baví. Neváhali jsme a vyrazili navštívit klienta, kde jsme měli možnost vyzkoušet několik veteránských sedaček a probrat jejich vizi a cíle.
 
Plán byl jasný, modernizovat logo a webové stránky. Přehledný design a UX byla tedy naše priorita. Kromě samotného redesignu jsme navrhli také rozšíření poptávkového formuláře a SEO optimalizaci, abychom předběhli konkurenci. Cíl jsme splnili velice rychle a dnes mají tolik poptávek z organického vyhledávání, že nepotřebují žádnou placenou reklamu. Nevěříte? Zkuste si vyhledat na Googlu „dovoz veteránu“.

  • Redesign webových stránek
  • Přehledný poptávkový formulář
  • SEO optimalizace
  • Redesign brandingu - loga
  • CMS Lera

#redesign webu #redesign loga #seo #zvýšení poptávek

Modernizace loga a webu

Nejdříve jsme se zaměřili na redesign loga. Původní logo mělo omezené možnosti použití a působilo zastarale. Nový design je moderní, flexibilní a zdůrazňuje podstatu značky. 

Na webových stránkách jsme chtěli vytvořit uživatelsky zajímavé a především funkční prostředí pro všechny skupiny potencionálních zákazníků. Můžete si vybírat ze široké nabídky skladových aut, prohlédnout již prodané vozy nebo pomocí jednoduchého poptávkového formuláře rovnou odeslat poptávku na svého vysněného veterána.

Poptávkový formulář

Hlavním cílem webových stránek je sbírání poptávek, proto jsme věnovali velkou pozornost zjednodušení procesu odeslání poptávky, ať už se jedná o veterána skladem nebo dovoz na zakázku.

V prvním případě, při procházení detailu nabídky konkrétního vozu, stačí zadat email, telefonní číslo a je hotovo. Pokud chcete, aby vám bratři Trucové našli a dovezli vysněný model, který nemají aktuálně v nabídce, můžete využít poptávkový formulář. Tam zadáte značku, model, ročník, případně nějaké specifické požadavky na cenu, stav a podobně. Formulář také umožňuje poptat více modelů najednou, pokud si ještě nejste jistí finálním výběrem.

Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

Posledním, ale rovněž zásadním bodem redesignu webu, byla jeho optimalizace, a to jak po technické stránce, tak z pohledu obsahu. Webové stránky obsahují velký počet obrázků, takže abychom zachovali dobrou rychlost načítání, provedli jsme řadu technických vylepšení, které automaticky optimalizují obrázky na vhodný formát a rozlišení. Kladli jsme také důraz na optimalizaci textů a meta dat na základě podrobné analýzy klíčových slov.

 

Čeho jsme dosáhli

Výsledek je takový, že z webových stránek nyní přicházejí relevantní poptávky organicky a v takovém počtu, že není nutné investovat do placených reklamních kampaní. Na cílová klíčová slova se web zobrazuje na prvních pozicích výsledků vyhledávání a díky kvalitnímu UX je procento okamžitého opuštění pod 30%. Jsme hrdí, že jsme mohli na tomto projektu pracovat a naše práce přinesla klientovi nejen modernizaci jeho webové prezentace, ale také dlouhodobý přísun poptávek bez nutnosti další investice do marketingu.

  • Desítky poptávekkaždý týden
  • - 30 %okamžité opuštění stránky

Další reference

Hotel Nové Adalbertinum - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Hotel Nové Adalbertinum

Redesign webových stránek

BeerSport aplikace - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

BeerSport aplikace

Design identity & webových stránek

2Bminer - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

2Bminer

Webovky, e-shop & software pro řízení těžby

CzechRoof - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

CzechRoof

Artový branding a webovky