Proč?
Vždyť vše najdu na hlavním webu univerzity – řekne si uchazeč. To ano, ale musíme si uvědomit, že základní web UHK neslouží pouze uchazečům, je totiž obsahově příliš rozsáhlý. Pokud chceme webem zaujmout na 100 %, je potřeba jeho obsah zacílit pouze na jednu problematiku.
V tomto případě na nábor nových studentů. Uchazeč má jiné potřeby než učitel nebo student 2. ročníku. Obecně se dá tedy říci, že pokud připravíte microsite, která se zaměří na specifickou problematiku, má následně vyšší konverze.
Identita UHK
Univerzita Hradec Králové má velice povedený branding, se kterým se dobře pracuje. Nový náborový microsite musí nejen zaujmout, ale hlavně posloužit jako potencionální první kontakt školy s budoucím studentem. Pro spoustu studentů se stane jeho univerzita lovebrandem, proto jsme se rozhodli držet identitu univerzity i na tomto webu.
Cíle
Hlavní cíl webu je poměrně jednoduchý, přesvědčit studenta, aby podal přihlášku. Aby se tak stalo, je potřeba splnit několik menších cílů. Proto jsme si udělali jednoduchou user story, ze které jsme vycházeli při struktuře webu. Studenta seznámíme se školou, s okolím a následně mu pomůžeme najít obor, který hledá pomocí chytrého vyhledávání. Velice důležité jsou také reference jiných studentů.
Chytré vyhledávání
Vytvořili jsme jednoduché vyhledávání, které díky klíčovým slovům našeptává potencionální studijní programy.
Responzivní design
Celý design je optimalizován pro chytré telefony a tablety, kterých předpokládáme až 80% podíl.
Lera CMS
Celý web se ovládá skrze naše CMS Lera, která umožňuje vytváření a úpravy stránek nebo například sběr e-mailů pro marketing.
Co říká klient
„Spolupráci na novém moderním uchazečském webu univerzity s Lerem jsme si moc užili. Ve studiu okamžitě pochopili, jaké jsou naše potřeby, velmi flexibilně se nám přizpůsobili a celá realizace byla svižná a výsostně profesionální. Kluci z Leru mluví „normálním“ jazykem a to, co slíbili, vždy bez výjimky platilo. Z téhle party jsme nadšení a zcela upřímně můžeme jejich služby doporučit rádi dál.“
Jakub Novák | Tiskový mluvčí a vedoucí Oddělení propagace a komunikace UHK