Květinářství Bodlák

Vizuální identita

Květinářství Bodlák

Klient za námi přišel se snem otevřít si vlastní květinářství. Oproti ostatním menším podnikatelům to ale chtěl udělat pořádně a profesionálně rovnou od začátku. Nechtěl jít obvyklejší cestou, prostě otevřít a pokud podnik vydělá nějaké peníze, tak teprve investovat do budování značky a marketingu. Jelikož si dobře uvědomujeme starosti a finanční možnosti začínajících podnikatelů, máme také balíčky přesně pro tyto případy.

Začali jsme vytvořením originální vizuální identity a propagačních materiálů. Pomohli jsme také přímo s realizací návrhů na branding v rámci označení prodejny. Klient měl tak o starost méně a mohl se naplno věnovat přípravám na otevření. Jakmile se provoz zajede, vrhneme se na další kroky dlouhodobé strategie, jako je prodej květin online. 

  • Balíček na míru
  • Originální vizuální identita
  • Propagační materiály

#logo #branding #vizualni identita #merch

#nebud_zvadlej
#kytka_co_bodne

Jak podpořit unikátní brand?

Udělat krásné logo s neotřelým designem ale nestačí. Ačkoliv jsme na finální výsledek patřičně hrdí, a klient víc než spokojený, prosadit se v dnešní době chce mnohem více. V případě kamenné prodejny je hlavní to, aby vás zákazníci našli. Proto jsme navrhli banner a polep na dveře, který usnadňuje zákazníkům navigaci a rozpoznání značky mezi konkurencí.

Do začátku jsme také připravili design vizitek a merch v podobě triček a samolepek.

Sociální sítě

Protože klient sám dokáže pracovat se sociálními sítěmi, pomohli jsme mu je pouze nastartovat. Profily jsme založili, nastavili a vytvořili šablonu pro tvorbu příspěvků. Do práce se tak okrajově zapojil i marketing, který měl přípravu na starost. Spolu s klientem jsme navrhli také originální hashtagy. #vostra_kytka #nebud_zvadlej

Květinářství otevřelo v září a Instagram se ihned začal plnit spoustu krásných fotek, přesvěčte se sami a nezapomeňte dát like!

Co říká klient

Začít spolupracovat s Ler studiem řadíme mezi jedno z našich nejlepších rozhodnutí. Od prvního okamžiku se nám dostává profesionálního přístupu naplněného skvělou komunikací a empatií. To, jak se jim daří „digitalizovat“ naše nápady a posouvat je ještě o kousek dál, nás vskutku ohromuje. Cítíme, že spokojenost klienta je pro Ler opravdu na prvním místě.

Diana & Zdeněk | Bodlák

Další reference

Tabulkové čokolády Carla - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Tabulkové čokolády Carla

Redesign obalu

BeerSport aplikace - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

BeerSport aplikace

Design identity & webových stránek

Čokoláda Rum & Rozinky - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Čokoláda Rum & Rozinky

Obalový design

Carla Cream - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Carla Cream

Obalový design