Jak podpořit unikátní brand?
Udělat krásné logo s neotřelým designem ale nestačí. Ačkoliv jsme na finální výsledek patřičně hrdí, a klient víc než spokojený, prosadit se v dnešní době chce mnohem více. V případě kamenné prodejny je hlavní to, aby vás zákazníci našli. Proto jsme navrhli banner a polep na dveře, který usnadňuje zákazníkům navigaci a rozpoznání značky mezi konkurencí.
Do začátku jsme také připravili design vizitek a merch v podobě triček a samolepek.
Sociální sítě
Protože klient sám dokáže pracovat se sociálními sítěmi, pomohli jsme mu je pouze nastartovat. Profily jsme založili, nastavili a vytvořili šablonu pro tvorbu příspěvků. Do práce se tak okrajově zapojil i marketing, který měl přípravu na starost. Spolu s klientem jsme navrhli také originální hashtagy. #vostra_kytka #nebud_zvadlej
Květinářství otevřelo v září a Instagram se ihned začal plnit spoustu krásných fotek, přesvěčte se sami a nezapomeňte dát like!
Co říká klient
Začít spolupracovat s Ler studiem řadíme mezi jedno z našich nejlepších rozhodnutí. Od prvního okamžiku se nám dostává profesionálního přístupu naplněného skvělou komunikací a empatií. To, jak se jim daří „digitalizovat“ naše nápady a posouvat je ještě o kousek dál, nás vskutku ohromuje. Cítíme, že spokojenost klienta je pro Ler opravdu na prvním místě.
Diana & Zdeněk | Bodlák