Bruno Paul

Ultimátní konfigurátor, web & brand

Bruno Paul

Bruno Paul je dodavatelem kamenných desek, které se používají do interiérů a exteriérů pro komerční a rezidenční budovy. Kromě nového webu s komplexním on-line kalkulátorem pro B2B a B2C, jsme pomohli i s principy vizuální identity a zpracováním propagačních materiálů.

  • Tvorba webu s komplexním on-line kalkulátorem pro B2B a B2C
  • Zpracování propagačních materiálů
  • Klientem od roku 2020

#webdesign #konfigurator #tiskoviny #brand

Kdo je Bruno Paul

Společnost Bruno Paul, sídlící v Pardubicích, je přední zpracovatel kamenného materiálu Lapitec, Technistone, Compact a přírodního kamene. Pro své klienty realizuje například kamenné desky do kuchyní, koupelen, exteriéru a nebo bazénů.

Začátek spolupráce

Bruno Paul nás oslovil pro redesign jejich webové prezentace, která byla velice jednoduchá. Uživatel se nedozvěděl, co společnost nabízí, jaké materiály používá nebo dokonce nemohl ani vyhledávat ve vzorníku.

Cílem tedy bylo vytvořit webovou prezentaci, která mezi konkurenty nemá obdoby. Hodně jsme se dívali do zahraničí i jiných odvětví. Zaměření bylo na konverzi - poptávka.

Programování vlastních webových stránek včetně administrace pro BrunoPaul

 

Tvorba Wireframu

Jelikož se jednalo o rozsáhlý web, nejdříve jsme si rozkreslili wireframe, na kterém se efektivně ladí struktura budoucího webu.

Design webu

Identita Bruno Paul byla pouze postavena na černé barvě a logu. To jsme rozšířili a designem webu nastavili nový směr. Samozřejmě vše responzivní.

Development

Celý web je tvořen na míru a napojený na naše CMS Lera, ve kterém si klient může upravit celý web. CMS Lera je zároveň napojené na ERP Helios.

 

Online konfigurátor

V průběhu realizace webových stránek jsme přišli s nápadem na doplnění webových stránek o klientskou zónu, ve které by si mohl zákazník sám realizovat cenovou nabídku. V tomto případě například kuchyňské studio. Původně studio provedlo návrh kuchyňské linky se zákazníkem a následně poslalo žádost na back office Bruno Paul, kde čekal 24 - 48 hodin na zpracování cenové nabídky. Tato nabídka trvala 1-2 hodiny dle náročnosti a tvořila se přímo v systému Helios. Tady jsme viděli velkou příležitost na zrychlení procesu a nápad se také líbil klientovi.

Klientská zóna je navržena univerzálně a napojena na systém Helios, odkud získáváme data o zákaznících, cenách, materiálech atd. V rámci klientské zóny zákazník vidí své poptávky a může si v konfigurátoru realizovat nové. Zároveň je může přímo objednat.

Při tvorbě zadávací dokumentace jsme počítali s nepřesností kalkulace 5 %, kvůli tomu, že algoritmus virtuálně vytváří nářezový plán desek a také jejich spotřebu. Pomocí implementace speciálního vzorce a víceúrovňového výpočtu jsme dosáhli přesnosti 99,5 %.

Uživatelé si tak mohou sami nacenit kamennou desku do kuchyně, či koupelny. Zároveň osazenou například o baterii a dřez. Samozřejmostí jsou různé druhy hran a opracování. Můžete si také vybrat dekor či materiál. Hlavní výhodou je, že konfigurátor je intuitivní a neumožní vám nastavit něco, co nelze vyrobit.

Největší výzvou bylo datově sjednotit informace, protože pro každý typ materiálu platí rozdílná pravidla kalkulace. To jsme museli vyřešit jak na straně Bruno Paul, tak v našem konfigurátoru a znamenalo to zásah kalkulačních procesů.

Vývoj vlastní aplikace Kalkulátor cen pro B2B a B2C
Kalkulátor cen pro B2B a B2C.

 

CMS Lera a napojení na ERP Helios

Společnost používá ERP systém Helios, ze kterého webová prezentace a on-line kalkulátor stahuje potřebná data. V našem CMS systému Lera je tedy možné celý web spravovávat a zároveň potřebná data automaticky stahovat přes API ze systému Helios.

 

6 x

Rychlejší zpracování poptávky

1400 +

Odpracovaných hodin

10 měsíců

Vývoje webu

 

Vizuální identita 

Bruno Paul byl německý architekt a designér 19. století, který měl velice inovativní pohled. Společnost se tím inspirovala pro svou vizi. Bruno Paul pracuje s kamennými deskami, které se často aplikují do velice luxusních interiérů, kde je design nedílnou součástí. Černou barvu společnost již historicky používala a nám do celé koncepce perfektně zapadala. Doplnili jsme ji o strohé a přesné linie, kdy hlavním dekorativním prvkem jsou rámečky z logotypu, které značí tvar kamenné desky

 

Vizuální identita na míru od Lerstudia z města Hradec Králové, Praha, Brno
SEO optimalizace webových stránek pro perfektní pozice na Googlu od Lerstudia

 

Design desek a katalogu pro B2B

U návrhu desek nám šlo hlavně o přehlednost a rychlou orientaci v obsahu. Celý katalog má přes 40 stran, které jsou rozděleny do několika kategorií. Každá kategorie má tvrdší kartu a výstupek pro snadnější hledání.

Nespornou výhodu je možnost aktualizovat pouze vybrané karty katalogu. Nemusíme tak každý rok tisknout celý katalog, ale stačí vyměnit pouze karty, které prošly aktualizací.

 

Co říká klient

„Na naší spolupráci nejvíce oceňujeme, že Ler studio přichází s vlastními nápady, které naši společnost posouvají dopředu.“

Petr Hvězda | Člen představenstva

Další reference

Gala - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Gala

Webové stránky na Wixu

Jakub Misík - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Jakub Misík

Webové stránky na míru

Čokoládovna Carla - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Čokoládovna Carla

Redesign webových stránek

NTC - České stavební stroje - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

NTC - České stavební stroje

Webové stránky a propagační materiály