Čokoládovna Carla

Redesign webových stránek

Čokoládovna Carla

Pro našeho dlouholetého klienta čokoládovnu Carla ze Dvora Králové jsme redesignovali webové stránky, aby více odpovídaly modernizované vizuální identitě a marketingové strategii. Přitom jsme ale museli zachovat některé funkce a informace, které využívají výhradně B2B odběratelé.

  • Kompletní redesign webových stránek
  • Optimalizace pro vyhledávače, SEO
  • Lera CMS 2.1
  • Responzivní design, UX & UI optimalizace

#redesign #web #leraCMS #SEO

Kompletní modernizace webu

Cílem redesignu byla modernizace webu, od designu a lepšího UX, až po samotnou administraci (CMS). Webové stránky jsme vystavěli na naší nové platformě Lera 2.1, která je uživatelsky jednodušší a celkově nabízí řadu výhod oproti její starší verzi.

Nový design jsme navrhovali tak, aby byl v souladu s nejnovějšími trendy, prezentace produktů byla atraktivnější a přehlednější. Zároveň jsme upravili styl komunikace, abychom lépe oslovili koncové zákazníky a usnadnili jim nákup výrobků.

Redesign webu Carla cokoladovna

 

Produktové obrázky

Hlavní roli v propagaci potravin hrají produktové obrázky. Ty musí vyvolávat chuť na daný produkt. Proto napříč celým webem najdete kvalitní fotografie a vizualizace výrobků, ze kterých se vám budou sbíhat sliny.

Z tohoto důvodu je součástí webu také sekce s recepty, která obsahuje velkou databázi receptů na vaření a pečení. Každý recept obsahuje odkaz na produkty Carla, které jsou v receptu použity.

Modernizace webovych stranek

 

Webove stranky na miru

 

Mapa prodejen

Aby zákazníkům nic nebránilo v nákupu výrobků, přímo v hlavním menu se nachází mapa prodejen s funkcí filtrování podle lokality.

Stačí zadat vaši adresu a hned uvidíte všechny prodejny v okolí, včetně otevírací doby a kontaktních údajů. Můžete zde rovnou kliknout na tlačítko navigovat, které vás přesměruje do Google Maps a navede za vaším sladkým cílem.

Moderni web s filtrovanim podle lokality

 

Napojeni webu na eshop

E-shop na Shoptetu

Připravujeme propojení na Shoptet, kde budou moci zákazníci výrobky zakoupit také online. Cílem je nabídnout zákazníkům možnost objednání celého sortimentu, které aktuálně nelze zakoupit v běžné maloobchodní síti. 

Online prodej je pro Carlu úplnou novinkou a je nejprve nutné nastavit vhodné logistické procesy. Již brzy si ale budete moci objednat oblíbené pralinky nebo čokoládu až domů.

Další reference

Gala - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Gala

Webové stránky na Wixu

Jakub Misík - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Jakub Misík

Webové stránky na míru

NTC - České stavební stroje - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

NTC - České stavební stroje

Webové stránky a propagační materiály

Veteráni na Truc - digitální agentura Lerstudio Hradec Králové, Praha, Brno

Veteráni na Truc

Redesign webu a brandu