Redesign nejen grafický, ale hlavně uživatelský
Původní web byl z roku 2015 a své nejlepší dny měl již za sebou. Současný web se drží korporátní identity a je přehlednější. Web je také plně responzivní a zabezpečený.
Napojení na firemní systém
Celý tým vyrostl a jeho kalendář čítá stovky akcí ročně. Proto jsme kalendář napojili na firemní systém a je plně automatický. Správci webu to ulehčí několik hodin týdně.

Administrace Lera
O správu stránek se stará naše CRM Lera. Administraci jsme připravili přesně na míru klientovi, aby se snadno ovládala.
Ochránili jsme rating na Googlu a Seznamu
Jelikož návštěvnost portálu je velice vysoká, kladli jsme důraz na zachování ratingu ve vyhledávačích. Provedli jsme zálohy starého webu a migraci URL adres.
Vylepšení SEO
Protože se jedná o multijazyčný web, kladli jsme důraz na perfektní URL adresy a také na správné popisky stránek. CRM Lera je na tohle plně připravena a nové stránky se ještě více líbí vyhledávačům.

Vytvořili jsme speciální ikonky pro technický popis vozidel.