
Jak to všechno začalo
Bruno Paul nás oslovil pro redesign jejich webové prezentace, která byla velice jednoduchá. Uživatel se nedozvěděl, co společnost nabízí, jaké materiály používá nebo dokonce nemohl ani vyhledávat ve vzorníku.
Cílem tedy bylo vytvořit webovou prezentaci, která mezi konkurenty nemá obdoby. Hodně jsme se dívali do zahraničí a i jiných odvětví. Zaměření bylo na konverzi - poptávka.

Tvorba Wireframu
Jelikož se jednalo o rozsáhlý web, nejdříve jsme si rozkreslili wireframe, na kterém se efektivně ladí struktura budoucího webu.
Design webu
Identita Bruno Paul byla pouze postavena na černé barvě a logu. To jsme rozšířili a designem webu nastavili nový směr.
Development
Celý web je tvořen na míru a napojený na naše CRM Lera, ve kterém si klient může upravit celý web. CRM Lera je zároveň napojené na ERP Helios.

CRM Lera a napojení na ERP Helios
Společnost používá ERP systém Helios, ze kterého webová prezentace a on-line kalkulátor stahuje potřebná data. V našem CRM systému Lera je tedy možné celý web spravovat a zároveň potřebná data automaticky stahovat přes API ze systému Helios.
6x
Rychlejší zpracování poptávky
1 400+
Odpracovaných hodin
10 měsíců
Vývoje webu
Responzivní design
Samozřejmostí je optimalizace webových stránek pro telefony a tablety, které se rok od roku používají častěji.