Návrh obalu, PR materiály Pralinky Diana

Čokoládové pralinky Diana v sobě ukrývají celý lískový oříšek a náplň. Vyrábí se jak v mléčné, tak hořké variantě. V tomto případě se jednalo o redesign značky, a proto bylo důležité, abychom redesignem zacílili na novou skupinu zákazníků a zároveň si udrželi ty stávající.

Naše práce také spočívá i v zapojení šikovných lidí z různých odvětví. Aby pralinky vypadaly věrohodně, oslovili jsme Michala ze Zuckmentelu, který pro nás připravil skvělé rendery. Vizuál ještě dotváří kompozice s oříšky a čokoládou, o kterou se postaral Tomáš.

Vizuál pralinek.
Výsledný design obalu.

 

Behind the scene

Jako propagační motiv pralinek jsme zvolili zahalenou dívku, Dianu. Níže se můžete podívat na fotografie z focení v ateliéru Jakuba Misíka. O make-up se postarala Majule.

Hlavní motiv pralinek Diana

 

Propagační materiály

Všechny propagační materiály jsou postavené na hlavním motivu, vizuálech a jednoduchém sloganu.

Katalogový list pro obchodníky.

Roll-up pro veletržní akce.