SLUŽBY

PPC kampaně, které mají výsledky

Máte krásný funkční web, ale návštěvnost je velmi malá, protože o něm nikdo z online světa neví? To se Vám změní, pokud si necháte od nás poradit a pomoct. Nastavíme Vám kampaně zaměřené na brand i prodej a vyladíme jejich výkon i dosah. Jste korporace, e-shop nebo malá pekárna? U nás máte dveře otevřené.

PPC kampaně, které mají výsledky

Co je to PPC reklama

Pokud se jedná o reklamu Pay Per Click, platíte za každý klik. Platíte tedy za relevantní skutečně příchozí návštěvníky. Pokud například máte internetový obchod, zajímá Vás také konverzní poměr (Jedna konverze může být nákup ve Vašem obchodě). Ten může být v jednotkách nebo desítkách procent, záleží na typu reklamy.

 

Druhy PPC reklamy

PPC na Facebooku a Instagramu

Máte tisíce fanoušků na Facebooku? Bohužel, dnes to bez placené propagace téměř nic neznamená. Facebook Váš příspěvek zobrazí pouze zlomku Vašich fanoušků. Tento dosah můžete zvýšit, pokud jej budete šířit virálně, nicméně to ale ne vždy lze realizovat. Proto se využívá placená propagace, která se dá cílit nejenom na Vaše fanoušky, ale také podle pohlaví, věku, dalších demografických charakteristik a zájmů. 

Google Ads a Sklik

Ať už hledáte na internetu cokoli, jistě jste se v minulosti setkali s tím, že na prvních příčkách Vám vyhledávač doporučoval určité stránky. Případně jste viděli banner s reklamou na Vašem oblíbeném webu či na YouTube videu. Chcete svou firmu propagovat podobným způsobem? Vytvoříme a nastavíme Vám optimální kampaně na Googlu, Seznamu nebo YouTube.

Heureka & Zboží

Máte internetový obchod a potřebujete využívat srovnávače Heureka a Zboží naplno? Pomůžeme Vám s napojením Vašeho internetového obchodu a nastavením PPC reklam na nejnavštěvovanějších srovnávačích v ČR.

 

Co nám to přinese

Výhoda PPC je, že výsledky jsou snadno měřitelné a dostavují se velmi rychle. Naším cílem je zvýšit Váš zisk. Je rozdíl, zda je Vaše průměrná objednávka 300 Kč nebo 30 tis. Kč. Nicméně i při průměrné objednávce 300 Kč nebo i méně, pokud je zákazník pravidelný, můžou být i tyto kampaně ziskové. Díky tomu je poté objem investice do PPC kampaní závislý na Vašich prodejních kapacitách.

Dnešní trendy vyhledávačů mimo jiné ukazují, že více než kdy dříve ovlivňují investice do PPC pozice v organickém vyhledávání. Neexistuje na to žádná přesná metrika, nicméně můžeme s jistotou říci, že s PPC budete mít výrazně vyšší šanci na top pozice ve fulltextovém vyhledávání. 

 

Cena

Pokud chcete znát náš názor na nastavení Vašich stávajících PPC kampaní a chcete to s námi zkusit, kontaktujte nás.