Jaké aplikace používá naše digitální agentura?

26.09.2019

Aplikace nám všem usnadňují život. Díky nim si v našem okolí vyhledáme nejlepší restauraci, nejbližší bankomat, cestu do práce mimo provoz a spoustu dalších. V našem oboru se také neobejdeme bez vychytávek a aplikací, které nám pomáhají nejen v komunikaci mezi sebou, ale i mezi námi a klienty. Pojďme se na ně podívat trochu blíže.

Komunikace a správa projektů

Asana
Námi nejvíce využívaným programem je Asana. Asana je webová a mobilní aplikace pro řízení spolupráce. Tak trochu nám nahrazuje e-maily, můžeme si mezi sebou psát a spravovat projekty. Šetří nám čas s dohledáváním souborů. Máme kompletní přehled například o tom, na čem pracují kolegové, kde práce vázne, ale i to, co se povedlo. Každý z nás díky Asaně víme, jaké úkoly před sebou máme a za co jsme zodpovědní.

Slack
Kromě Asany komunikujeme mezi sebou pomocí aplikace Slack. Jedná se o skupinu soukromých chatovacích místností. Kromě běžné komunikace mezi dvěma lidmi, umožňuje Slack vytvořit malé chatovacích místností, které můžeme používat pro své projekty či různá témata. Každý komunikuje se členy týmu, které potřebuje a neobtěžuje tak ostatní.

Skype
Pokud jsme zrovna online, zavoláme si přes Skype. Kromě běžných hovorů, využíváme také videohovory, které jsou skvělé v případě, kdy chceme realizovat schůzku s klientem v době, kdy nemůže přijet za námi.

Costlocker
Costlocker využíváme ke sledování času a finanční výkonnosti projektů, klientů a zaměstnanců. Costlocker za nás sleduje náklady odpracovaného času, které porovnává se zadaným rozpočtem projektu. Díky tomu můžeme kdykoliv zjistit aktuální zisk, náklady a zbývající rozpočet projektu. Zároveň umožňuje export reportů pro klienty.

 

Uložiště

Dropbox
Nepoužíváme flash disky, ale dropbox, který nám usnadňuje práci. Využíváme jej ke sdílení souborů, fotografií a přenosu dat. Naše soubory máme vždy po ruce, je to rychlejší než neustále hledat flash disky. Zároveň pomocí Cloudu zálohujeme všechny naše servery.

NAS servery
Při práci v digitálu musíte řešit problém, že s každým projektem se Vám zvětšuje datová náročnost. Používáme inteligetní 3x zálohované NAS servery od společnosti QNAP, které dokáží růst společně s námi.

Obchod

Pipedrive
Pokud obhospodařujete větší množství klientů, je nemyslitelné vše nosit v hlavách obchodníků. Pipedrive se nám stará o organizaci obchodu a jeho vyhodnocování. Dokáže nám například říci úspěšnost obchodníka, nebo nám připomene, že jsme někomu zapomněli zavolat.

 

Vybrali jsme nejpoužívanější aplikace, bez kterých bychom nemohli fungovat. Kdyby Vás zajímala naše podrobnější zkušenost, nebo byste chtěli vyvinout webovou aplikaci na míru, neváhejte se ozvat.