Firemní identita

Firemní identita

Pokud chcete být úspěšní a využít potenciál Vaší firmy naplno, je nutné vědět nejen co prodáváte, ale hlavně komu, kde, jak a proč. Firemní identita definuje firmu jako celek. Kromě vizuální identity řeší také styl a způsob komunikace, firemní filozofii a kulturu.

10

Let na trhu

15

Členů týmu

530

Dokončených projektů

Jaký je přínos?

 

V našich očích je firemní identita základovou deskou celé firmy, proto k ní přistupujeme co nejvíce komplexně. Čím lépe dokážete definovat svoje cíle, produkty, zákazníky a potencionální konkurenty, tím lépe a efektivněji dokážete plánovat. Definice firemní identity zásadním způsobem ovlivňuje celkové vnímání firmy nebo značky, a to nejen ze strany zákazníků, ale také kolegů a zaměstnanců nebo obchodních partnerů.

Definice společnosti

Jasná a konkrétní vize, kam společnost směřuje a čeho chce dosáhnout, zajistí jednodušší plánování strategických cílů. Pracovní týmy, které se ztotožňují se základními hodnotami společnosti plní úkoly s vysokou efektivitou.

Vizuální identita

Jednotná a profesionálně zpracovaná vizuální identita je základem pro budování silných značek. Grafický manuál jasně definuje vizuální komunikaci, která pomůže Vašim zákazníkům identifikovat značku mezi konkurencí.

Styl komunikace

Zákazníci vnímají Vaši firmu nejen na základě toho, jak vypadá, ale také jak komunikuje. Email, telefon, online chat nebo facebookové příspěvky. Vytvoříme komunikační manuál, kde sjednotíme styl komunikaci, aby Vaše firma působila profesionálně na všech kanálech.

Segmentace trhu

Každá skupina zákazníků je odlišná. Jestli chcete efektivně využívat zdroje a dosahovat dobrých výsledků v prodejích, je nutné co nejlépe znát své zákazníky a jejich nákupní chování. Zásadní chybou je cílit na všechny.

Brand book

  

Na základě podkladů z definice firemní identity je možné vytvořit tzv. brand book, někdy také nazývaný brand manuál. Ten obsahuje firemní vize a hodnoty, návod jak pracovat s grafickými materiály, pravidla pro komunikaci a spoustu dalších užitečných informací pro Vaše zaměstnance, obchodní partnery nebo zákazníky. Brand manuál může mít mnoho podob, formátů a využití.

Proč s námi

Jsme digitální a brandingová agentura s mnohaletými zkušenostmi z různých odvětví - od foodu po IT. V týmu máme 15 členů, kteří se věnují vývoji, grafice a marketingu. Díky tomu dokážeme kvalitně a rychle nakopnout Váš byznys, ať rozjíždíte startup nebo vedete zaběhnutý podnik. Držíme krok s nejnovějšími trendy a technologiemi, abychom dokázali nabídnout vždy to nejlepší řešení. Zakládáme si na dlouhodobé spolupráci a spokojenosti našich klientů. U nás se nestane, že se nedovoláte - zkuste to ;-)

Chceme být Vaším partnerem

Záleží nám na projektech, na kterých pracujeme. Pokud s klienty spolupracujeme dlouhodobě jako partneři a opora v jejich byznysu, výsledkem je skvěle odvedená práce a úspěšný projekt.

Přehledná evidence a fakturace

Každý projekt je důkladně evidován, aby časový rámec a fakturované částky byly podle dohody. Klientům vždy předkládáme podrobné rozpočty, které odpovídají odvedené práci.

Přátelská a férová komunikace

Jsme vždy upřímní a jednáme na rovinu s klienty i mezi sebou. Výsledkem je skvěle odvedená práce a úspěšné projekty. Ke všemu, co pro Vás děláme, přistupujeme tak, jako bychom to dělali sami pro sebe.

Hotel U Královny Elišky

Hotel U Královny Elišky

Branding & web

Bruno Paul

Bruno Paul

Ultimátní konfigurátor, web & brand

Carla čokoláda

Carla čokoláda

Zahltili jsme sociální sítě

Pinelli Hotels

Pinelli Hotels

Účinný marketing & web

Často se nás ptáte

Nabízíme několik úrovní firemní identity, rozdělené podle toho, kde se zrovna Vaše firma nachází. Naší strategií je být vaším digitálním parťákem, a proto tvoříme brand booky tak, aby mohli růst společně s Vaší firmou.

Cena za základní firemní identitu, která obsahuje vizuální styl a definici společnosti začíná na 90 000 Kč bez DPH.

Firemní identita řeší Vaši společnost jako celek - vizi, firemní hodnoty, produkty, vizuální styl, komunikaci, segmentaci zákazníků a další stavební prvky pro vytváření obchodní strategie a budování značky. Výstupem je pak firemní "bible" - brand book, který pokud si pročte nový zaměstnanec / zákazník, pochopí, co Vaše společnost dělá a kdo je.

Související články

Vaše digitální cesta

Chcete uspět v digitálním světě? Podívejte se, co Vás ještě může čekat.

Pusťmě se do toho!
Firemní identita
Právě řešíte